{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Stor race= flere unger? {{forumTopicSubject}}

Det har jeg læst så mange steder, men passer det?
Fordi sidste år fik jeg et kuld på 6 unger, og det var en dværg vædder + løvehovedet..
Og her idag fødte min kanin 4 unger desværre 2 dødsfødte, men det var med en dværgvædder så det var jo to dværgvæddere.
Så hvorfor fik hun så kun 4 ?? smiley
Er rigtig glad for mine to unger, det er bare i ikke tror jeg ville have flere eller noget, jeg vil bare gerne vide om det er falsk eller sandt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor race= flere unger?
  • #2   10. jul 2014 Mange tak smiley

• #3   10. jul 2014 Det er min erfaring at det har mest at sige hvad race moren er. Hvis du eks. får unger mellem en fransk vædder og en dværgvædder hvor moren er fransk Vædder og faren er dværgvædder vil det højst sandsynligt blive et stort kuld (det bør altid være moren der er den største når man avler, da der ellers kan opstå problemer med fødselen).

• Birgitte B
    Birgitte B Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   10. jul 2014 Min franske vædder fik kun 5 unger sidste år og 4 i år hvor de 2 jeg skulle passe fik 9 og 8 så det er meget forskelligt hvad de får af antal unger..

• #6   11. jul 2014 Indspark til hoverrats kommentar:
    Det er udelukkende hunkaninen der har noget at gøre med hvor mange unger der kommer, da antal afbunger afhænger af hvor mange æg hunnen producere ad gangen.

Så er der naturligvis også noget med hannens sædkvalitet, men det er hunnen der som udgangspunkt afgøre hvor mange unger der kan komme

• #7   11. jul 2014 Okay mange tak alle sammen smiley

Kommentér på:
Stor race= flere unger?

Annonce