lidt for "hengiven" hankanin.. lidt for "hengiven" hankanin..
Hej GG.
Vi har lille Bastian på 5 år som er vores ellers dejlige fritgående kanin, men vi har et tilbagevendende problem, han er meget "hengiven" og opfatter vores fødder som en lækker hunkanin dvs han gnaver (prøver at bide sig fast) og kradser (prøver at holde sig fast). Han har aldrig bidt hul men det er virkelig frustrerende og gør ondt at man ikke kan få 1 minuts fred og hele tiden har en kanin der gnaver i ens ben og fødder.
Kastration er desværre ikke en mulighed da den eneste dyrlæge der kan gøre det i min by slet ikke hvad hvad de taler om og jeg i forvejen har været betænkelig ved det pga. Hans alder og han trives ikke i et bur så dette er heller ikke en mulighed..
Har i evt. Et godt råd til at få ham til at stoppe med det eller bare være knap så fokuseret på det ?,
nov 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 45
Jeg kan godt forstå du er nervøs for at skulle kastrere ham især med tanke på hans alder, men jeg kan desværre ikke lige se hvad i ellers kan gøre? Det lyder til at han er en meget frustreret kanin.
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 7 Gnavere: 11 Emner: 21 Svar: 177
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Og hvilken dyrlæge er det? I din profil står der du bor i Kolding, og der er da mere end 1 dyrlæge der (Ellers så med en kort togtur og bustur er der en i Erritsø ved Fredericia der kan klare det)
jun 2011
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 10 Svar: 58
apr 2010
jun 2011
apr 2010
jun 2011
lidt for "hengiven" hankanin..