826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Jeg vil gerne avle på min kanin Jeg vil gerne avle på min kanin

Min kanin filur fylder 4 år til sommer. og vi ved ikke hvornår han dør. så vi har købt en anden kanin som skal brus til avl. men siste gang vi brøvede kunne han ikke gøre hende gravid. Men så satte vi hende ind til filur i stedet. PS stampe er ikke kastarert hvad kan jeg gøre.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil gerne avle på min kanin
  • #3   29. apr 2014 Ja det ved jeg men han har haft et rat hodt liv

• #4   29. apr 2014 nå det er bare ok

• #5   29. apr 2014 Du vil avle på 1 kanin fordi du ikke ved hvornår den dør?

Har du tænkt over hvor mange unger der kommer, om du kan finde hjem til dem?

Om generne er iorden bag både han og hun kanin?

Hvis den har haft et hårdt liv lyder det ikke som en man burde avle på

• #6   29. apr 2014 Jeg kan helt forstå hvad du skriver:/ men min kanin Mocca har haft et ret så hårdt liv men har det nu super godt og hun er ca. 8 år! smiley

• #7   30. apr 2014 Lad vær at avle hvis ikke den er ' god' i sindet! Du risikere aggressive kaniner hvis han har haft det så hårdt, så han hurtigst skade. Ellers så kan du læse meget om kanin bedækninger på nettet. smiley

• #8   30. apr 2014 Jeg har rettet din overskrift. Husk at den skal være sigende og passe til dit emne.

Susse - hjælpeadministrator

• Frigg A
    Frigg A Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 11
    #9   30. apr 2014 før du begynder at avle så sørg for at forældrene ikke er indavl og at de har gode temperamenter og at i kan finde hjem til ungerne hvis i ikke selv kan beholde dem smiley de kan jo få alt fra 1-12 unger smiley måden jeg tjekker om min kanin er i brunst er ved at: lægge mærke til om hun er mere aggressiv og tjekke om hun er hævet og anden farve bag på hvor ungerne skal komme ud:) ellers kan det jo være at hun eller han er gold, altså ikke kan få unger

• #10   30. apr 2014 Der er så mange kaniner i DK tilsalg fordi man laver sådanne blandingskuld hele tiden.
    For mig lyder det ikke seriøst når du ikke en gang har undersøgt hvor gamle kaniner kan blive

• #11   30. apr 2014 Jeg er enig med Ahrenkiels hermelinavl: Lad være med at avle på din kanin medmindre du allerede har købere til ungerne. Prøv at tage et hurtigt kig på markedet og se hvor mange kaninunger der er - og der er oven i købet flere gode race og hopkaniner, så hvor stor chance er der for at få solgt et blandingskuld kuld uden stamtavle, man intet kender til og som ikke har evner inden for hop og er helt normale i farven? Ikke særlig store desværre smiley

• #13   30. apr 2014 Stald Rabbit: Umiddelbart har trådstarter 3 kaniner..
    1. Filur - hankanin, fylder 4 til sommer, som hun gerne vil bruge i avl (? tror jeg)
    2. Stampe - Hankanin, aner ikke hvorfor hun omtaler ham i emnet..
    3. Lucia - Hunkanin som gerne skulle sættes sammen med Filur.

Det er sådan jeg har forstået det efter at have læst emnet grundigt og kigget på hendes profil. Om det er rigtigt, ved jeg ikke, det var ærlig talt en ret forvirrende tekst.

• #16   30. apr 2014 Det er ikke alle der skriver deres korrekte alder herinde

• #18   30. apr 2014 Tjaa, dit billede "snyder" jo også, du er så vidt jeg ved ikke en kanin. Det er frivilligt om man skriver sin alder, og i så fald sin rigtige alder her inde.
    Der ud over synes jeg at på profilen er der skrevet en noget mere sammenhængende tekst, så det kan jo være en anden der skriver, det ved vi som udgangspunkt ikke..

• #20   1. maj 2014 Ja. men du er jo ikke en kanin. smiley Ens billede, navn, alder osv - det er oplysninger der som udgangspunkt ikke behøver være sande, og det er også derfor man ikke bare skal stole blindt på alle på nettet.

• #21   1. maj 2014 Når man opretter sin profil står der faktisk at ens alder skal angives korrekt.

• #22   1. maj 2014 Desværre er det langt fra alle, der følger reglerne.

• #23   1. maj 2014 NU skal profilbilledet jo ikke være af en selv smiley Men man skal selv have taget billedet

Kommentér på:
Jeg vil gerne avle på min kanin

Annonce