Kanin. Gigt. Kanin. Gigt.
Hej alle
Da jeg desværre fandt ud af at min kanin har begyndende gigt i lænden, så ønsker jeg self. at nedsætte farten på det, ved godt at jeg ikke kan fjerne det, men bare at sætte det ned så det ikke udvikler sig så hurtigt.
MEN når jeg søger på nettet kan jeg ikke finde noget til kaniner, kun til hund og kat...
nogen der evt kender nogle tilskud, foder osv man kan give? (gerne link til hvor man kan købe det)..
Her om 14 dage skal jeg have en snak med dyrelægen om hvad vi skal gøre, men kan nu nok godt lide at være forberedt og komme med alternativer når jeg snakker med hende
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Evt kunne du konsultere en homøopat.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 32 Svar: 169
mar 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 52
Men tænkte bare at hvis hun sagde at der var intet at gøre, så kunne jeg foreslå noget...
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
mar 2013
Men det er kun begynde gigt - men vil jo helst ikke have det udvikler sig så hurtigt
mar 2013
sep 2011
mar 2013
Lige pt bor hun i et plans og hun kan overhovedet ikke klar det... Hun har det bedst med to plan, med en hul og en masse gemmesteder... Eller det ligner det i hvertfald;)
sep 2011
mar 2013
Måske også forkert formuleret af mig... Hun har her i vinters stået i et ét plans bur, og hun har bare ligget, spist, drukket, hun har overhovedet ikke vil noget...
Nu er hun rykket ud igen i sit store to etagers bur med løbegård, og hun er så glad! Hun løber rundt, hopper op og med i løbegården, graver, og alt muligt andet... Hun nyder at have lov til at løbe op og ned af ting - derfor ryger hun ikke ind i et ét etagersbur, da jeg kan mærke og se forskel på hende.
Men Jørgen, fremadrettet, så skriv det lige på en anden måde;) for når du skriver "så kan du bare nyde udviklingen", det virker MEGET konstriktivt! Man kan NEMT tolke det som om at du mener at jeg ikke vil gøre noget for min kanin, og bare skal se den udvikle gigt, for det vil jeg bestemt ikke!!!
Så til en anden gang, kan du så ikke omformulere dig? Du kunne bare skrive "så er der ikke så meget at gøre" eller noget i den dur.
Kanin. Gigt.