Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii så fik jeg lov til at få unger!!
  • Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 49
    #2   15. dec 2013 Mening?? Hvad mener du?

• #3   15. dec 2013 Altså avler du bare for at have unger, fordi de er søde, eller er der en mening med ungerne, har du tænkt over forældrenes temperament inden du sætter dem sammen, har du plads til hvis der kommer en 5-8 unger, og du ikke kan sælge dem? (:

• #4   15. dec 2013 Tillykke med det smiley

• #5   15. dec 2013 Slap da lige af og klap hesten smiley
    Lad være med at komme med de spørgsmål, de bliver stillet hver eneste gang!!
    Lad hende dog være glad for, at hun må lave et kuld unger smiley

• #6   15. dec 2013 Man skal ikke avle for bare at avle, bare kig i markedet hvor mange kanin unger der er til salg

• Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

#7   15. dec 2013 Har masser af plads hvis der kommer mange unger! Forældrene er super gode springere og virkelig dejligt temperament! Meningen med kuldet er at får nogle rigtig gode spring kaniner og selfølgelig lidt for hyggens skyld! Og så er meningen også at jeg skal beholde nogen af dem.

• Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

#8   15. dec 2013 Bestand: man har lov til at avle hvis det er det man vil. smiley

• Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

#9   15. dec 2013 *beltane

• #10   15. dec 2013 Man skal bare tænke sig om inden man begynder at avle

• #11   15. dec 2013 Maja S - Ja det har man desværre, men det betyder ikke at man skal gøre det..

Jeg har også lov til at gå nøgen rundt hjemme, men det betyder ikke at man bare skal gøre det smiley

• Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

#12   15. dec 2013 Nå men jeg skal have unger og sådan er det! Der er da mange der får unger

• #13   15. dec 2013 Ja, der er mange der får unger, og der burde virkelig blive sat en stopper for det. Har du set hvor mange kaniner der er til salg over alt?
    Vi kan ikke stoppe dig i at skulle avle, men vi kan skrive pænt til dig at du burde overveje situationen lidt.

• #14   15. dec 2013 fred være med at du skal have unger... som minimum har du vel overvejet alle aspekter?
    Såsom, hvad gør du med de unger som du ikke vil beholde... hvis ingen vil købe dem?

Der er bare SÅ mange der regner med at alle unger selvfølgelig bliver solgt eller at dyrehandleren tager dem. Og som så bagefter står med fletningerne i postkassen fordi der ingen købere er, og at dyrehandleren siger nej fordi han/hun er booket op. Er du klar til at beholde flere end beregnet?

• #15   15. dec 2013 De kaniner det er tilsalg er kælekaniner, eller "hopkaniner" efter skod forældre..

Det er hendes første kuld, så det er jo svært at vide, om de vil blive solgt eller ej, men det kommer jo altså an på en prøve!!
    Jeg startede ud med at avle til kæl, og så senere hop og udstilling, man skal jo altså starte et sted..

Når forældrene siger ja til et kuld, så hjælper de vel også med at få dem afsat, eller indfinder sig med, at de må blive til de er solgt.

• #16   15. dec 2013 Wind - Selvfølgelig skal man starte et sted. Det gjorde jeg også selv.
    Men derfor skal man stadig tænke sig om, når der ér så mange kaniner til salg som der er.

• #18   15. dec 2013 Nu hvor alle åbenbart har så travlt med at `` Der er så mange kaniner til salg, så hvorfor avle flere?`` Så burde ALLE jo stoppe med at avle flere, til der ikke er flere kaniner til salg.

• #19   15. dec 2013 åååh det er så forfriskende når 'nogen' skal generalisere...
    Alle?
    Jeg er fløjtende ligeglad med hvor mange kaniner der er til salg - jeg er mere interesseret i om man tager højde for hvad man gør, hvis man brænder inde med de unger man har sat i verden.

• #20   15. dec 2013 Ja undskyld, mener selvfølgelig ikke alle smiley Men mange så xD

• #22   15. dec 2013 Jeg har egentlig heller ikke direkte noget imod at hun skal have unger, det er jo skønt for hende. Men hun skal huske at tænke sig om, det er mere det smiley

• Maja S
    Maja S Tilmeldt:
    nov 2013

#23   15. dec 2013 Mine forældre var selv avlere som unge. Og mine plejeforældre ved rigtig meget om kaniner! Vi har afsat 5 unger hvis der altså bliver det men så må de andre vente til næste kuld! Mor og far kaninen har haft et par kuld før, bare ik med mig. Men jeg har da en af ungerne fra de to. Har selv hunnen og min plejemors ven har hannen! Vi har skam tænkt alt igennem, i over et halvt år nu. Og nu starter vi så med vores avl. Vi glæder os helt vildt. De bliver parret i marts!

• #24   15. dec 2013 Tillykke! Det er så dejligt at have unger! smiley
    Jeg har lige haft kuld, og alle de fem unger jeg havde sat tilsalg blev hurtigt afsat. Og de var hverken verdensmestre i hop eller racetypiske, men super kælne og med et nuttet udtryk smiley

Kommentér på:
Jubii så fik jeg lov til at få unger!!

Annonce