{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dør de af kulde
  • #2   8. dec 2013 Som Line siger: De fleste plukker sig lige inde de føder. Nogle hunner kan godt gøre det et par dage før. Mine har plukket sig lige inde, så har ikke haft set rede med pels i.
    Jeg ligger mærke til hvornår de får mælk i patterne, så jeg nogenlunde kan regne ud hvornår de føder. Det plejer de som real at få et par dage inde. Min hun føder i løbet af næste uge, og det er første gang jeg får unger om vinteren, så jeg er også lidt bange for om de dør af kulde. Men det som jeg gør og evt. du kan gøre er at give hunnen massere af halm og ekstra foder. Jeg fodre med kaninpiller og det er super godt at bruge. Også putter jeg havregryn i. Så bliver unger federe og dermed bedre kan holde varmen. Min hunkanin får også ekstra hø. smiley

• #3   8. dec 2013 ok det skal jeg prøve smiley

• #4   8. dec 2013 Jeg fortrækker faktisk at få unger om vinteren for så skaæ de svage unger ikke vente og lide nær så længe end hvis de kan holde sig varme uden for reden, men som de andre siger, no worries og gi hende fred og ro smiley

• #5   8. dec 2013 ok godt, der kommer kun nogle ind til hende en gang om dagen, og det er fordi de skal fodre, såå fred det for hun nok af smiley

• #6   8. dec 2013 Jeg synes, at du skulle læse et par bøger om kaniner. Så havde du vidst lidt mere om kaniner og unger.
    Men tag det roligt, og lad naturen gå sin gang. Det går i de fleste tilfælde godt.

• #7   8. dec 2013 ok jeg har også læst men det svare desværre ikke på mine spørgsmål smiley

• #9   8. dec 2013 Æblegården hva hvis din kanin spiser flamingo hva så? Har du råd til vagt læge?

• #11   8. dec 2013 en kanin kan nu hurtigt komme igennem sådan en stak aviser smiley
    fra naturens side er der heller ikke grund til flamingopladen ej heller avispapiret, masser af halm og så lad dyret gøre resten, er ret sikker på de ikke bygger huler afflamingo og aviser i naturen smiley

Kommentér på:
dør de af kulde

Annonce