375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nana H
Nana H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Han til parring Han til parring

Hej alle sammen:) jeg har to hun marsvin som jeg nu i noget tid gerne har villet til at have unger med, men har endnu ikke fundet en han jeg kunne få på "besøg". De er mellem 8 og 9 måneder så det er jo nemlig ved at være tid hvis jeg skal kunne nå det inden de bliver 1 år. Desuden er de begge racen hollænder. Derfor tænkte jeg at jeg kunne prøve at spørge herinde om der var nogle af jer der havde lyst til at bidrage? jeg bor lidt udenfor Randers, så det må helst gerne være tæt her på.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han til parring
  • #1   22. aug 2013 Lav en annonce:)

• #2   22. aug 2013 det r faktisk ikke helt usansynligt der kunne være ægte hollænder i dem for den eneste hollænderopdrætter jeg kan huske boede i århus, så det skulle da være meget muligt der var efterkommere efter hendes dyr i DK. At hun så ikke kan bruge dem til at avle racen efter er en anden ting: der ville hun skulle kunne stille med en gruppe dyr som alle opfyldte racekravene så vidt jeg husker... altså jeg mener der er noget med at kan man bevise dem man har kan lave flere af samme slags så burde man vel kunne få dem registreret som racen også, jeg kender ikke reglerne nærmere, det må man hellere snakke med sin klub om.

ang. lån af hanner så låner jeg ikke hanner ud (skal ikke risikere at få hjem igen med sygdomme, clamydia fx kan ødelægge et opdræt), folk kan købe en så de har deres egen han, jeg går jo heller ikke selv og låner rundt omkring til mine hunner, jeg har SELV hanner...

• #3   22. aug 2013 Du har lidt længere tid at løbe på. Det er en myte at hunnerne skal have deres f'ørste kuld inden de fylder 1 år.
    Faktisk klarer hunner kuld bedre hvis de først er omkring 1 år når de sættes til han første gang.

• Nana H
    Nana H Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   22. aug 2013 Altså jeg ved ikke en pind om marsvin, som sådan.. Har bare to som kæledyr smiley og skrev hollænder fordi jeg havde læst lidt om de forskellige racer et sted og så tænkte jeg bare de lignede mere er der ikke i det smiley

Kommentér på:
Han til parring

Annonce