{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Efter parringen {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley

Idag fik jeg så parret Kokos. Hun var en ret modvillig, men det blev til to vellykkede parringer. Jeg tror ikke hun har været i brunst, så jeg tænker: Kan hun få unger alligevel? Det kan hun vel godt? Det blev jo til to vellykkede parringer hvor hannen faldt af i noget der mindede om krampe.

Så har jeg lige et par spørgsmål til:
Må hun godt komme til løbegård under drægtigheden? Eller skal jeg lade hende være?
Er der nogle tegn, som man kan sætte fingeren på og sige, at hun er drægtig?

Tror det var det... Er der noget jeg skal være opmærksom på under drægtigheden?

Jeg læste i en bog, at man skal øge fodermængden i løber af drægtigheden. Passer det? Det tror jeg selv eftersom hun jo skal "made" ungerne.

PÅ forhånd tak smiley

-Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efter parringen
  • #1   4. aug 2013 UPS! Jeg gider ingen dårlige kommentarer

• #3   4. aug 2013 Kaniner må altid komme ud i løbegården. Ligesom mennesker, er det godt at være aktiv under graviditeten.
    Jeg sætter aldrig op i foder under graviditeten, kun når hun har født. Begynder du at sætte op allerede nu kan du risikere at moren giver så meget næring til ungerne i maven, at de bliver for tykke og så kan der opstå komplikationer under fødslen, hvilket vil kunne resultere i død af både mor og unger. Så altid sætte foder op når hun har født.
    De fleste kaniner ligger rigtig meget ned når de er gravide. Min Leia har lige født i nat, og den sidste uge har hun ikke lavet andet end at spise og ligge ned. Hun er normalt meget aktiv, fiser rundt i buret, men hun lavede intet, og slappede kun af.

Selvom hunkaninen ikke er i brunst, kan hun godt blive gravid alligevel.

• #5   4. aug 2013 Og hun er nok i avl nu

• #6   4. aug 2013 er enig med de andre smiley hvem er hun parret med?

• #7   4. aug 2013 Tusind tak for hjælpen alle sammen! Jeres viden hjælper virkelig smiley
    Nu er hun sat i løbegård, og fiser rundt som en sindssyg smiley
    Jeg vil ikke risikere at hun eller ungerne dør, så jeg sætter fodret op når ungerne er født.

Stald Gulerod: Hun er blevet parret med en hvid blåøjet løvehoved med MM mankegen smiley

Kommentér på:
Efter parringen

Annonce