872 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

VIGTIGT!!! Har en spørgsmål verd. Kanin:) VIGTIGT!!! Har en spørgsmål verd. Kanin:)

Hej:) i dag den 12/6 regnede det og min kanin pjuske har en stor løbegård hvor den kan gå frit rundt i. Men den gik ikke ind da det regnede og den blev våd. Jeg gik ud til den med en paraply og holdt den over den indtil gik ind i sit hus. Der sker ikke noget ved at den bliver våd vel???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIGTIGT!!! Har en spørgsmål verd. Kanin:)
  • #2   12. jun 2013 Ok tak smiley

• #3   12. jun 2013 Der sker ikke noget ved det, men de fleste kaniner bryder sig bestemt ikke om det. Engang blev mine kaniner våde og de sad helt forskrækkede og trykkede sig op af hinanden. Så jeg vil nok anbefale at du 'bærer' den ind hurtigst muligt:)

• #5   12. jun 2013 VIGTIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ved du hvad.
    Det er faktisk ikke nødvendig, hver gang man stiller et ret ligegyldigt spørgsmål, at dekorere overskriften med "akut"-overskrifter skrevet med stort og pynte med masser af udråbstegn.
    På sigt bliver resultatet, at ingen gider gå ind på emnet, den dag der virkelig er en, der har brug for hjælp smiley

• #6   12. jun 2013 Henrik: undskyld mig men tråd starter var faktisk bange for at hendes kanin kunne blive syg af dette, og hun føler derfor det er ret vigtigt at få om hendes kanin kunne tage "skade" af at gå ude i regnen.

• #7   13. jun 2013 Hej, skriver på vegne af min datter. Jeg tror faktisk min datter blev nervøs da hun knap nok kunne kende sin kanin efter den blev meget våd og dens pels faldt sammen. Pjuske har aldrig været ude i regnvejr og det er helt nyt for den, vi har heller ikke haft kanin før, så hjemme siden her guld værd for os med hensyn til hjælp og spørgsmål. Så jeg tror absolut ikke nogen af hendes spørgsmål er ligegyldige. Jeg vil på forhånd også sige mange tak for alle de gode råd og svar brugerne af denne side kommer med, for de er guld værd for os. Mvh mor til Melisa og Pjuske.

• #9   13. jun 2013 Undskyld smiley
    Kan godt se "ret ligegyldigt" var unødvendige ord , i mit idlæg. smiley

• #10   13. jun 2013 Hej det er melisa:) Henrik jeg blev faktisk ret bange da jeg har hørt at de kan få lungebetændelse. Jeg holder meget af min kanin og vil ikke risikere at der sker noget med den:)
    Men ellers tak for svar!

Kommentér på:
VIGTIGT!!! Har en spørgsmål verd. Kanin:)

Annonce