{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Morten L
Morten L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Tegn på graviditet {{forumTopicSubject}}

Hej folkens har nogle rotter jeg tror er gravide hende den ene er blevet ret arrige på de sidste to dage skal lige sige jeg ikke har prøvet at avle før .men er hun blevet efter jeg satte hannen ind til hende i 5 dage og nu tage ham tilbage til de andre hanner uden der var nogle problemer og hende den anden er blevet mere håndterlig så ville lige høre hvad de typiske tegn på graviditet er mvh Morten smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på graviditet
  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#1   17. mar 2013 Ja læste de inde på tamrotten og så har jeg ellers fået noget af vide sf nogle venner smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#2   17. mar 2013 Men tænkte osse på tegn ang med deres adfærd om der er et utroligt tydligt tegn på at hun er gravid smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#3   17. mar 2013 Fordi min ven gav mig en han på 13 mdr og had tidligere fået en hun af ham så fortalte han at der ville være stor chance for at få flotte unger på de to så det satsede jeg på at prøve smiley

• #4   17. mar 2013 Jeg har tidligere avlet rotter, og har endnu ikke oplevet, at de bliver aggressive når de bliver drægtige. At de bliver aggressive når de bliver drægtige er som regel et rigtig dårligt tegn i forhold til deres generelle temperament.
    Et tegn på at de er drægtige vil være, at de tager på smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#5   17. mar 2013 Ja hun er lige knap 6 1/2 mdr men ikke aggressiv men brokker sig bare lidt smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#6   17. mar 2013 Og har plads til ungerne hvis de ikke bliver solgt smiley

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#7   17. mar 2013 Så meget ved jeg ikke endnu men kam lige prøve at spøger min ven her senere

• Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2013

#8   17. mar 2013 Jeg får lige taget nogle så smiley

Kommentér på:
Tegn på graviditet

Annonce