598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fødselskomplikationer Fødselskomplikationer

Der er bare ikke noget bedre end at bruge sin søndag på end en marsvinehun med fødselsproblemer.... eller noget....
Jeg havde heldigvis taget Miss Conception herind, fordi jeg var nervøs for, om det ville gå godt. Så jeg opdagede det med det samme, da hun fik de første veer. Jeg holdt øje med hende i en 15 mins tid, og da der havde været en del veer, og stadig ikke var sket noget, kunne jeg godt regne ud, at der var noget galt.
Så mig op i rumpen på hende med en finger og finde ud af, hvad problemet var.
Det viste sig, at den første unge lå med bagbenene først og derfor ikke kunne komme ud. Så jeg måtte trække den forsigtigt ud i det ene bagben. Men mon ikke han tilgiver mig for den lidt brutale måde han kom til verden på smiley
Der er nu kommet 2 levende unger og jeg kan stadig mærke minimum en inde i hende, så nu venter jeg på, at der forhåbentligt kommer nogle flere veer... smiley

Med sådan en fødsel, så undrer jeg mig nogen gange over alle de mindreårige, som SÅ gerne vil avle marsvin... For det kræver nerver af stål at stå med sådan en hun, og jeg ryster altid på hænderne når jeg skal hjælpe med en fødsel, fordi man er så bange for, at det skal gå galt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselskomplikationer
Kommentér på:
Fødselskomplikationer

Annonce