{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastrere rotte?
  • #1   2. feb 2013 En rotte skal ikke kastreres medmindre det er fordi den er aggresiv.. Hvis du kun må beholde 2, så behold 2 i samme køn, en kasteration er ikke noget man bare lige gør, det er en farlig operation hvor rotten ricikere at dø

• #2   2. feb 2013 Okay det var fordi han er en lidt special en og jeg helst ikke vil af med han og en af mine tøser også for ikke at få unger og de havde en ven var det måske det smarteste at gøre.
    Men så må jeg vel finde på noget andet.

• #3   3. feb 2013 Beltane: Hvorfor skal man ikke kastrere en hanrotte medmindre den er aggressiv?

Ida H: Jeg kan altså ikke se noget problem i at få det gjort, hvis du gerne vil beholde dem. Det er bare et spørgsmål om at finde en kompetent dyrlæge smiley
    LUX-rotter har fået testen den nye kastrationsmetode der er udviklet hos marsvin på en af hendes rotter også, og den har vist sig at være mere sikker hos rotter også, akkurat som den er hos marsvin.

• #4   3. feb 2013 Annbritt - det står i teksten jeg har skrevet

• #5   4. feb 2013 Beltane: Ja, men det giver stadig ikke mening. Det er ikke mere risikabelt på en rotte end det er på feks et marsvin.

• #6   4. apr 2013 Jeg synes det er åndssvagt at rotten skal igennem sådan en operation "bare fordi" du gerne vil beholde en pige og en dreng. I mine øjne er det faktisk ret egoistisk. Og spørger du en rottekyndig dyrlæge er jeg ret sikker på vedkommende vil mene det samme...

• #7   4. apr 2013 Det tror jeg kommer helt an på, hvilken rottekyndig dyrlæge man spørger smiley
    Jeg tror ikke min dyrlæge ville kunne se et problem i det, og de går under kategorien rottekyndige dyrlæger.

I øvrigt er emnet her 2 mdr gammelt, Amalie.

• #8   4. apr 2013 Jeg har fundet en anden metode, jeg fandt et super godt hjem til ham og de andre drenge jeg havde.
    Jeg fortalte hende om han var en lidt special rotte, og det havde hun intet i mod.
    Så han blev ikke kastreret.

Kommentér på:
Kastrere rotte?

Annonce