Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marvine avl
  • #1   1. feb 2013 Det kommer an på race hvad du skal blande, og hvis du skal have stamtavle på grisen kan du få det men der kommer ikke til at stå noget om forældre, den kommer til at være Tom hvis du ikke har reg nummer på forældre Ovs, men ved ikke helt om det gør noget at forældrene er fra dmk og DMF men jeg skulle ha om reg en stamtavle fordi moren var fra dmk og ungerne skulle ha DMF, men det var noget med de ikke kunne finde hende i systemet så det var nok derfor hun skulle omreg, og nej marsvin skal ikke avlsgodkendes du kan selvfølgelig gå efter dem der laver de bedste unger til avl og udstilling, så kan man se det ud fra deres forældre og bedømme dem, ligesom sheltier den skal ha en romerskbue hovede for den er god til udstilling, så kigger man self på forældrene og ungen når man henter men man kan ikke regne med hvad man får da de godt kan blive meget anderledes når de bliver ældre smiley

• #2   1. feb 2013 Både i DMK og i DMF kan du omregisterer tavler.

Jeg kan kun udtale mig om DMK, da jeg udelukkende er medlem der. Så i DMK koster det fra 1/2 15 kr. at omregisteret en tavle fra DMF således at det bliver til en DMK tavle.

Priserne i DMF kender jeg ikke og ved som sagt ikke andet end at man i DMF også kan lave DMK tavler om til DMF tavler.

Og ellers som Ravenclaws skriver så skal dyrene ikke opnå noget som at komme i avl.

• #3   1. feb 2013 Til gengæld skal man så overveje hvad man mener 'med tavle'... altså om der tales racedyr eller kæledyr. Er det førstnævnte, kan man ikke bare blande hvad man har lyst til og så stadig kalde det racedyr.. jo altså det KAN man godt, det er bare ikke særligt prof at gøre. Nogle racer kan blandes og stadig give racedyr, mens andre vil give kæledyr.

• #4   1. feb 2013 Oki...tak for oplysning *S*

God weekend.

Kommentér på:
Marvine avl

Annonce