{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Tror Sif er en han! | Kanin {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger vist alt.

Købte for.. Ja, det er vel ved at være lidt over et år siden, vil jeg tro.. min lille hermelin Sif. Hun er solgt som en hunkanin og gik sammen med hunnerne, og jeg har aldrig tvivlet på, at det var det, hun var.

Men for et stykke tid siden, opdagede jeg, at hun har to aflange, lyserøde etellerandet under sig. Desuden har hun også en forholdvis lille tip mellem dem.

Da jeg fik hende, forsøgte jeg at introducere min anden hunkanin, Freja, og Freja var IKKE begejstret. Jeg tænker nu, om det kan have været fordi, at Sif ikke er.. well, en Sif.

Jeg ved ikke, om der er noget om snakken, men jeg vil gerne bare vide, om jeg har en hun- eller hankanin? o: Ikke at det gør nogen forskel, da hun ikke går med Freja og jeg elsker hende under alle omstændigheder, men det er rart at vide alligevel.

Er der nogen, der har erfaring på dette område, eller har prøvet noget lignende? Hun er købt i Farmland i Randers.
Det skal lige siges, at jeg HAR forsøgt at få lov at se på det, men hun går fuldkommen i panik, når jeg prøver at vende hende. Måske gør jeg det forkert, men hun er i hvert fald ikke meget for det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Tror Sif er en han! | Kanin
Kommentér på:
HJÆLP! Tror Sif er en han! | Kanin

Annonce