{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.048 visninger | Oprettet:

Kan hamstere skifte køn? {{forumTopicSubject}}

Okay hurtigt tror ikke selv de kan, men har fået at vide de kan i denne tråd: http://www.gnavergalleri.dk/forum/generel-diskussion/24411-hvordan_kan_jeg_vide_min_hamster_koen

Så derfor vil jeg lige høre jer alle sammen, om der er nogen som rent faktisk tror de kan eller endnu bedre kan give mig et link så jeg kan se hvis jeg tager fejl.

Er mere fordi jeg aldrig nogen sinde har hørt om den påstand før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hamstere skifte køn?
  • #1   2. aug 2012 Nej, pattedyr kan IKKE skifte køn smiley

• #2   2. aug 2012 Godt, ville også blive lidt skræmt hvis jeg havde avlet hamstere i så mange år uden at vide sådan en vigtig ting. smiley

• #4   2. aug 2012 Anna skød vist lidt med spredehagl ved først at sige hamstere, så rotter osv osv osv.
    Meeeen vi er vist kommet frem til at pattedyr IKKE skifter køn - bum!
    At Anna så mener at det er helt ny forskning som ik er kommet på Google endnu, men at hun har hørt det et sted, ja det er så noget helt andet.
    Jeg vil glæde mig vanvittigt meget til at læse den nye forskning på Google som Anna ved før ALLE andre smiley

• #5   2. aug 2012 Vælger at lade emnet stå til hvis der en dag skulle være andre som er i tvivl og så kan de finde dette emne ved at søge. smiley

• #6   2. aug 2012 Jeg ville da meget gerne få et lille link fra det der nye forskning Anna? smiley

• #7   2. aug 2012 Mad-Mutten: Jamen det kan du ikke komme til.
    For Anna mener, at det er så ny forskning, at det ik er kommet på Google endnu smiley

• #9   2. aug 2012 Tro mig jeg har på ingen måde ønsket at det skulle være noget negativt omkring hvad hun troede blot gerne ville høre om andre rent faktisk har troet det da jeg syntes det er relevant at indformere om det rigtige så.

At den anden tråd så har taget den drejning den har kan man vidst ikke undgå når folk først kommer lidt op at køre, men håber da hun selv kan grine over det når hun lige er klar på at læse tråden igennem med friske øjne. smiley
    Fortsat god aften.

• #10   2. aug 2012 Den super seje Anna hamster's mor: Det er godt hun har lært lektien at man ikke skal begynde at udtale sig om ting man i virkeligheden ikke ved noget om.
    Og måske hun så skal sige sine veninder en ting eller to, at de bilder hende sådan nogle historier på ærmet smiley

• #11   2. aug 2012 Det er ikke så vigtigt om man er 100% sikker på det man udtaler sig om. Men det er det man må gøre klart: At man mener at have hørt/læst... Så ville tråden heller ikke have taget den drejning smiley

Jeg håber Anna selv ser det sjove i det, når hun lige får kommet sig. Ingen mener noget ondt herinde, men det er svært at lade være med at more sig lidt i sådan en tråd smiley

Kommentér på:
Kan hamstere skifte køn?

Annonce