1.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

havana dværg vædder avles bedre? havana dværg vædder avles bedre?

hej;) jeg avler med havana dværg vædder. men de er ret svære. jeg har kørt sort indover ovs. mit spørgsmål er om jeg kan sætte en anden race på dem for at forbedre farven?
havde tænkt på lille havana eller fransk vædder.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  havana dværg vædder avles bedre?
  • #1   19. feb 2012 Hvis du kører fransk vædder ind over, skal der rigtig meget arbejde til for at lave kroppen kompakt igen. Kan forestille mig at du generelt bare får nogle alt for store dyr i meget lang tid. Lille havana har opretstående ører, synes at det er en dårlig idé med lille havana ind over. Du får bare dværgvæddere med stramme ører længe fremover.

Husk at ifølge Nordisk Standard skal kaninen der udstilles være renracet smiley

• #2   19. feb 2012 thihi vi hedder det samme:P
    Men nej, det ville være utrolig dumt, du vil få store problemer med størrelsen og ørerne vil ikke blive pæne hvis du bruger en lille havana.
    Køb nogle sorte avlsdyr i dværgvædder, og få dem i en passende kvalitet, før du krydser havanadværgvædderne ind på dem.

• #3   19. feb 2012 ville tage den franske for det er dem man avler efter i dværg vædder. også altid tage de mindste unger i kuldet også på den måde få dem ned som dværg væddere selvom det vil være tid. og ja ren race men det gør man over tid! dværg vædder blev lavet af hermelin og fransk vædder smiley og ungerne ville bleve kompakte og have det gode hoved ovs. selvom det kommer til at tage tid!;)

• #4   19. feb 2012 p.s. jeg ville gerne have dem i dværg vædder også avle der men rent ud sagt det noget være... . også så jeg hvor perfekte de franske var også hvis man lige kunne avle det ned:)

• #5   19. feb 2012 Hvorfor ikke bare bruge sorte dværgvæddere så?
    Selvom du tager den mindste i kuldet kan du risikere kæmpe fødselsproblemer, fordi morens unger ikke nødvendigvis har arvet sin mors mindre størrelse eller hannens dværggen

• #6   19. feb 2012 mine dværg vædder hunner er altid store også meget små hanner pg dum gode kaniner smiley og ja det er lidt af en drøm... og de sorte er sgu også svære og det ikke dem jeg brænder for. elsker de brune:)

• #7   19. feb 2012 Nej, men det er sådan man forbedrer brune dværgvæddere

• #8   19. feb 2012 Jeg synes at det er uansvarligt at parre de franske indover dværgene.

• #9   19. feb 2012 Jeg ville også sige sorte indover :). Jeg krydser også mine sorte og brune hermeliner, da de hver især har gode kvaliteter.

• #10   20. feb 2012 vil prøve mig frem;)

Kommentér på:
havana dværg vædder avles bedre?

Annonce