{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Nu kan de snart sættes sammen :D (mus) {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg snart sætte Kanel (han) og Peber (hun) sammen. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvilke unger der kommer ud af det! smiley

Er der nogen som har nogle gode råd til når jeg sætte dem sammen, eller til mens hun er drægtig? Det er første gang jeg skal prøve at have museunger, så jeg suger alt viden til mig, og jeg har selvfølgelig læst en masse om emnet, og sat mig ind i tingene (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu kan de snart sættes sammen :D (mus)
  • #1   9. aug 2011 Efter som han ser agouti ud, og hun ser black tan ud - så kan du nok forvente agouti (med mulighed for sort hvis han er Aa). Halvdelen tan smiley
    Og evt andre farver hvis de bærer nogen fælles farvegener.

Hvis du har læst en masse om emnet, så burde du være dækket ind.
    Er der noget specifikt du er i tvivl om?

• #2   9. aug 2011 Hunnen er vist black fox har jeg fået at vide, hun er hvid på maven. (Jeg har ikke forstand på betegnelserne for farverne :b)
    Jeg aner desværre ikke hvad der ligger i generene, så jeg er ret spændt på hvad der kommer (:

Jeg tænkte på parringene, hvordan forgår den? Er der nogen måde man kan se at parringen er vellykket? Ligesom man kan ved kaninerne hvor hannen "vælter".

Og er der noget jeg skal være opmærksom på når hun er drægtig? I forhold til evt foder, og hendes roomie (hendes søster) og sådan nogle ting.
    Syntes man kan læse rigtig meget, men når det så kommer til stykket, så bliver man alligevel i tvivl (:

Sådan var det også da min svigerfars hund blev drægtig (en ups'er) og han tog til Norge, så det var mig og kærsten der skulle passe hende, og jeg læste nærmest alt hvad der kunne læses, men da dagen kom, var jeg stadig i tvivl om en masse :b
    Fødslen gik super, og der kom 9 hvalpe ud af det, og vi har beholdt den yngste smiley

Kommentér på:
Nu kan de snart sættes sammen :D (mus)

Annonce