Marsvin fra dyrehandleren {{forumTopicSubject}}
Jeg har den 30/12-17 købt 2 hun marsvin hos dyrehandleren.. Helt fra start har jeg været helt sikker på at den ene er drægtig, men været usikker på om den anden er. Den jeg er sikker på er drægtig, har ikke rigtig taget på i vægt de sidste par dage og ser umiddelbart ikke drægtig ud, måske lidt buttet, men ikke den der kæmpe mave, men har mærket spark, så tror stadig hun gemmer på 1 unge.. Den anden har jeg i dag, lagt mærke til er begyndt at blive meget rund omkring maven, så hun er mere rund end den anden nu, hun har taget lidt på. De sidste par dage har den jeg er sikker på er drægtig smidt den anden ud af huset de har siddet sammen i (de har 2 huse) og hver gang den anden går ind til hende, begynder hun at lave de der brumme lyde og hun sover meget. De spiser og drikker begge godt. Hvad tror i? er de begge drægtige eller måske kun den anden? har fundet ud af efter jeg fik dem hjem, at de har hos dyrehandleren, hanner og hunner gående sammen, så i teorien er chancen for at de begge er drægtige ret stor
Den 2 farvede er den jeg er sikker på er drægtig og den 3 farvede er den jeg synes ser meget rund ud..
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 8 Svar: 46
De har forresten heller ikke fået navne i nu, så kom meget gerne med foreslag
nov 2012
Følger: 79 Følgere: 187 Gnavere: 98 Svar: 26
dec 2011
nov 2012
dec 2011
nov 2012
dec 2011
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Så ville da være obs, og når drægtighedsperioden er overstået - så ved du det med sikkerhed
Der er da en risiko for det, men på de to billeder, så synes jeg ikke der er noget at se.
Marsvin fra dyrehandleren