{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Hjælp til genkode hos hamster, igen. {{forumTopicSubject}}

Så er vi på den igen.

Ku simpelthen ikk lade være med at købe en lille hamster hos dyrehandleren igår.

Men de har jo ikk ligefrem forstand på hamstere, så derfor, er der nogen der kan hjælpe med en genkode?

Der er billeder af hende i mit fotoalbum "Hende den nye".
Kom endelig også med forslag til et navn.

På forhånd tak.
Christina.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til genkode hos hamster, igen.
  • #1   14. jan 2011 Næh hvor er hun fin smiley en lille zobel, muligvis sølv zobel, svært at se da billederne er utydlige, men en sølv zobel har lyse grå/hvide øjn ringe og en alm zobel er øjnringene mere creme farvet smiley
    genkoden for sølvzobel er ee Sg_ U_ og alm zobel er ee Uu
    kilde: hamsterpaletten, da jeg ikke selv er så dygtig til genetik, hvad hun evt mere bærer på vil du kunne se når hun engang får unger smiley

jeg har selv en sølv zobel pige, hun hedder miss æsel efter æsel i peter plys smiley
    Hvad din pige skal hedde er jeg sikker på at du finder udaf når du har haft hende noget tid, så kan du se hvad hun ligner.

• #2   14. jan 2011 Ved godt det ikk er de bedste billeder, men der kommer nye når hun er faldet lidt til smiley

Hmm, ud fra det du siger, så vil jeg selv sige zobel, da ringene om øjnene er mere ovre i den cremede farve.

Har været inde på hamsterpaletten, men synes stadig det er rigtig svært!
    Men unger kommer der helt sikkert, hun skal bare lige være gammel nok smiley skal jo ikk stresse den kære dame, med både at skulle vokse og have babyer på samme tid.

Men ja, det kommer nok lige pludselig det med navnet. (Det gjorde det ihvertfald med de to andre), men det er altid godt med lidt gode indput.

Takker for hjælpen med begge dele smiley

Kommentér på:
Hjælp til genkode hos hamster, igen.

Annonce