Sigende overskrifter {{forumTopicSubject}}
Jeg sad og læste bazooms reglement igennem og faldt over en tilføjelse, som ikke plejer at være der. Nemlig denne under brugerbetingelser:
Overskrifter til Forum-indlæg
Et indlægs overskrift bør svare til indlæggets indhold.
Såfremt du ønsker en vurdering af din bils værdi kan dit indlæg eksempelvis få overskriften: “Hvad er min bil værd”.
Bazoom forbeholder sig retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter et frit skøn.
Nu er der altså ingen undskyldning længere for ikke at lave sigende overskrifter, da det vil være imod reglerne ikke at gøre det.
Tidligere blev rigtig mange sure over, at folk skrev i deres indlæg, at de skulle huske at skrive dyreart i overskriften. Og dengang fandt vi ud af, at det faktisk ikke stod i reglerne, at man skulle.
Men nu kan det faktisk argumenteres for, at for at en overskrift på gnavergalleri skal svare til indlæggets indhold, bør det indeholde dyreart i overskriften.
Måske værd at tænke lidt over
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Jeg bliver altid mest fristet ved overskriften *hjælp* til at foreslå at man ringer 112, hehe
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Men nu er der i det mindste ingen undskyldning mere, og det var bare det, der gjorde mig glad
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Du skriver selv der står:
"Et indlægs overskrift bør svare til indlæggets indhold."
bør = man burde gøre det men man er ikke tvunget når der står bør :o)
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
Det er så træls at se de indlæg der bare hedder:" HJÆÆÆÆÆÆLP!"
Sigende overskrifter